U sklopu festivala Dani komunikacija, koji se održava u rovinjskom hotelu Lone, sinoć su dodijeljene prestižne nagrade Croatia Effie 2013 za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja. U konkurenciji 42 rada koja su prijavili 31 oglašivač i 48 marketinških agencija dodijeljene su jedna zlatna, četiri srebrne i šest brončanih nagrada
Grand Prix, kao i zlatnu nagradu za najbolju kampanju, osvojio je Tele2 za kampanju Gregor launch, nastalu u suradnji s agencijama Bruketa&Žinić OM i Media Polis. Najuspješnija agencija ovogodišnjeg natjecanja je Bruketa&Žinić OM s četiri osvojene nagrade Effie, slijedi BBDO Zagreb s tri, dok su od oglašivača najviše Effieja osvojili Tele2, Zagrebačka pivovara i Podravka.
Grand Prix Effie:
- Tele2 - Gregor launch, Tele 2, Bruketa&Žinić OM, Media polis
Zlatna nagrada Effie:
- Tele2 - Gregor launch, Tele 2, Bruketa&Žinić OM, Media polis
Srebrne nagrade Effie:
- Nescafe - Nescafe Classic budilice, Nestlé Adriatic, Publicis Worldwide/Publicis, ZenithOptimedia Hrvatska/Bosna i Hercegovina/Publicis
- Tele2 - Revolucija, Tele2, Bruketa&Žinić OM, Organizacija
- Erste banka - Bankarite s kunama, Erste & Steiermärkische Bank, Grey Worldwide Zagreb, MediaCom Central Europe Zagreb
- Dorina Čoksa - Puna čokolada mlijeka, Kraš, prehrambena industrija, Bruketa&Žinić OM, Digitel medijski servisi
Brončane nagrade Effie:
- Ožujsko pivo - Neka vatra i dalje gori 360 nogometna platforma, Zagrebačka pivovara, BBDO Zagreb, Playbox grupa
- Fant - Fant Hrskavci, Podravka, Imago reklamna agencija, Unex Media
- Ožujsko pivo - Smak svijeta, Zagrebačka pivovara, BBDO Zagreb, Universal McCann
- Sanitar - Sanitar – kralj kupaonice, Labud, Grey Worldwide Zagreb, Unex Media
- Lero - Kad se voće koncentrira!, Podravka, BBDO Zagreb, Unex Media
- RBA tekući račun za umirovljenike - U dobroj formi, Raiffeisen Bank Austria, Imago reklamna agencija