Kad nam je Peugeot prije dvije godine pokazao koncept Exalt, malo tko je vjerovao da će Francuzi ovu impresivnu limuzinu uistinu dovesti do serijske proizvodnje
Situacija na tržištu segmenta D, čini se, natjerala je Peugeot na akciju. Pod pritiskom SUV i crossover vozila, poslovne limuzine ove klase bilježe sve lošije rezultate, a Francuzi su uvjereni kako je novi Peugeot 508 odgovor na nezavidnu situaciju.
Za razliku od svojih prethodnika koje je odlikovala klasična limuzinska građa, novi 508 je svojevrsni fastback s prtljažnikom koji se otvara poput hatchbacka.
Riječ je o automobilu čija silueta djeluje veoma dinamično i sportski, posebice gledano straga, no koji u službi dizajna nije žrtvovao praktičnost.
Novi 508 je kraći od prethodnika, no zato je niži i širi. Također je u prosjeku i 70-ak kilograma lakši, a zahvaljujući novoj tehnologiji varenja - ujedno i krući.
McPherson sprijeda i multilink straga, uz aktivno upravljanje ovjesom trebali bi se pobrinuti za udobnu, no i dinamičnu vožnju, a u Peugeotu kažu kako su kalibrirali i električni servoupravljač s ciljem postizanja kompromisa između glatkoće i čvrstoće upravljanja.
Novi 508 nudit će se u benzinskoj izvedbi s 1.6-litrenim PureTech motorom od 180, odnosno 225 KS i s automatskim mjenjačima, te 1.5 i 2.0 dizelskim izvedbama od 130, 160 i 180 KS. Najslabiji dizel jedini je model s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem dok svi ostali modeli koriste osmerobrzinsku automatiku.
508 se proizvodi u francuskim pogonima u Mulhouseu, a u Hrvatskoj će cijena osnovnog dizelskog modela iznositi 205.971 kn.