Glavni izvršni direktor Audija Gernot Döllner je izjavio kako je 'A6 e-tron prvi je čisto električni Audijev model dostupan kao Sportback i Avant i potaknut će entuzijazam za e-mobilnost.'
Koncept Audi A6 e-tron debitirao je na sajmu Auto Shanghai 2021. kao preteča inovativne obitelji potpuno električnih volumenskih modela. Audi sada lansira A6 e-tron kao Sportback i Avant. Kao drugi model na PPE platformi, vozilo više srednje veličine preuzima poznate snage proizvoda performansi, dometa, učinkovitosti i punjenja. To je također prvi model platforme s konceptom ravnog poda (flat-floor concept).
Vanjski izgled je moćan, sportski i savršenih proporcija. Audijeva nova filozofija dizajna definira unutrašnjost. Ovisno o razini opreme, A6 e-tron nudi mnoge inovativne značajke, kao što su virtualna vanjska ogledala druge generacije, panoramski stakleni krov koji postaje neproziran pritiskom na tipku i osvijetljeni prstenovi straga. A6 e-tron i S6 e-tron mogu se naručiti od rujna ove godine kao verzije Sportback i Avant. Cijene pri lansiranju na tržište su 75.600 eura za A6 Sportback e-tron performance i 99.500 eura za Audi S6 Sportback e-tron.
'A6 e-tron prvi je čisto električni Audijev model dostupan kao Sportback i Avant', kaže Gernot Döllner, predsjednik Upravnog odbora Audi AG. 'Njegov upečatljiv dizajn omogućuje najbolju aerodinamiku u portfelju, a time i veću učinkovitost. Potaknut će entuzijazam za e-mobilnost sa svojim dugim dometom od preko 700 kilometara i izvanrednom dinamikom vožnje.'
Vanjski izgled: elegantan i progresivan
Čisti dizajn karoserije fokusiran je na dinamičnost, progresivnost i eleganciju. Fronta je istovremeno skladna i izražajna. Tanak dizajn dnevnih svjetala i široka rešetka čine da A6 e-tron izgleda ravno i široko na cesti.
Crna maska okružuje zatvoreni i okrenuti pojedinačni okvir, odražavajući poseban jezik dizajna modela e-tron. Glavna prednja svjetla i drugi funkcionalni elementi, kao što su senzori Advanced Driver Assistance System (ADAS) i otvori za zrak, integrirani su u tamnu masku, što ih čini gotovo nevidljivima.
Dinamična linija krova modela A6 e-tron počiva na snažnom temelju s malom visinom vožnje. Quattro blisters su one konture koje svojim skulpturalnim i mišićavim oblikom naglašavaju quattro pogon. Oni su ključni element DNK Audi dizajna. Kao srce automobila, baterija je naglašena crnim umetkom u području pragova. Umetak daje automobilu ravan, tanak i dinamičan izgled sa strane. Proširuje se prema stražnjoj strani i integrira reflektore, dajući A6 e-tronu vizualno rastegnut izgled. Avant također karakterizira vrlo ravna linija krova, s D-stupom koji se strmo naginje prema naprijed. Ukrasi koji izgledaju kao aluminij od A-stupa do krovnog spojlera nova su, prepoznatljiva značajka modela A6 Avant e-tron i stvaraju visoku prepoznatljivost.
Stražnji dio odaje mješavinu sportske elegancije i pune snage. Čista arhitektura, u kombinaciji s kontinuiranom i trodimenzionalnom svjetlosnom trakom, daje novom A6 e-tron jasnoću i samopouzdanje. Upečatljivi rub spojlera završava stražnji dio Sportbacka, a privlačan stražnji difuzor dodatno naglašava sportski i dinamičan izgled stražnjeg dijela.
A6 e-tron nudi izdašan prostor, vrhunsku udobnost i svakodnevnu upotrebljivost. Dugačak je 4928 mm i širok 2137 mm (uključujući retrovizore), s međuosovinskim razmakom od 2946 mm. Model Avant visok je 1527 mm, dok je model Sportback visok 1487 mm.
Audi A6 e-tron dolazi s 19-colnim peterokrakim dinamičkim kotačima, dizajniranim kao aero kotači, kao standard, dok S linija dobiva 20-colne 'five-spoke tripod' kotače u grafitno sivoj boji. S6 e-tron standardno dolazi s kotačima od 20 cola. Najveći kotači od 21 col dostupni su kao opcija. Dostupno je devet prepoznatljivih dizajna - od sportskog do elegantnog, uključujući šest od Audi Sporta.
Vanjski izgled Audija A6 e-tron razlikuje se između varijanti basic, S line i S modela. Pri lansiranju na tržište dostupno je do osam vanjskih boja, uključujući standardnu boju Magnetic siva čvrsta, kao i Glacier bijelu metalik, Typhoon sivu metalik i Mythos crnu metalik. Naglašavaju snažan i progresivan dizajn vanjštine. Dostupne su i dvije plave nijanse, Plasma plava metalik i Malpelo plava metalik. Daytona grey pearl effect i Siam beige metalik rezervirane su isključivo za S line varijantu i S model.
Izvanredna aerodinamika
Vrhunska aerodinamika ključna je komponenta duge povijesti uspjeha Audija. Aerodinamični heroji prošlosti, poput Audija 100 (C3) i Audija 80 (B3), također pripadaju segmentu srednje veličine.
Legendarna cw vrijednost treće generacije Audija 100 značila je da ga nazivaju 'svjetskim prvakom u aerodinamici svih klasa'. S cw -vrijednošću od 0,30, Audi je 1982. godine nadmašio svoje konkurente – i nastavio to činiti mnogo godina. Danas Audi A6 e-tron ispisuje novo poglavlje u ovoj priči o uspjehu.
U Audiju, sportski dizajn i aerodinamika nisu u suprotnosti: Optimalno osnovno ugađanje i brojne optimizacije detalja doprinose izvrsnoj aerodinamici i osiguravaju iznimno nisku cw vrijednost od 0,21 za Sportback, što ga čini najboljim Audijem svih vremena u smislu aerodinamike i najaerodinamičnije vozilo u cijeloj VW grupi. Avant također postiže vrlo dobru cw vrijednost od 0,24, što ga čini jednim od najboljih u svom segmentu.
Prednji dio je aerodinamički optimiziran i ima zračne zavjese koje pozitivno utječu na strujanje oko prednjeg dijela i kotača. Stakleni dio kabine je izuzetno tanak, a linija krova pada prema stražnjem dijelu. Štoviše, kontrolirani dovod hladnog zraka ispod Singleframea Audija A6 e-tron osigurava strujanje zraka oko ove zone uz minimalne gubitke. Audi je ovaj sustav dodatno optimizirao dodatnim komponentama. Podvozje također igra vitalnu ulogu u konceptu aerodinamike kroz visok stupanj brtvljenja i male optimizacije različitih komponenti.
To uključuje posebno prilagođene obloge kotača i 3D izbočine ispred prednjih kotača, koji su pojedinačno optimizirani za Sportback i Avant, podlogu, bateriju, stražnju osovinu i pragove. Široki i aerodinamički optimizirani difuzor postiže optimalnu ravnotežu između uzgona na stražnjoj osovini i cw vrijednosti. Avant je opremljen i dodatnim spojlerom na difuzoru. Aeroelementi u obliku bočnih spojlera na stražnjoj strani A6 Avant e-tron omogućuju kontrolirano zaustavljanje. Niski rubni spojler na krovu pridonosi maloj 'površini mirne vode' iza vozila, što također poboljšava aerodinamiku.
Aerodinamične optimizacije koje nude neki od kotača različitih veličina zaokružuju aerodinamični koncept. Na primjer, nudi se atraktivan aero kotač od 21 cola s plastičnim poklopcima. Opcijska virtualna vanjska ogledala jedna su od provjerenih aerodinamičkih komponenti koje su već poznate iz Audija Q8 e-tron. Njihova druga generacija koristi se na Audiju A6 e-tron, a sada se mogu sklopiti električno. Kompaktne kamere imaju oblik optimiziran za protok, koji smanjuje prednju površinu vozila i poboljšava koeficijent otpora.
Inovativna tehnologija rasvjete
S novim Audijem A6 e-tron, Audi naglašava svoju vodeću ulogu u dizajnu i tehnologiji rasvjete – bitnom dijelu Audi DNK-a. Prednja i stražnja svjetla imaju trodimenzionalni dizajn i nude digitalne svjetlosne potpise, spajajući fizički i digitalni svijet. Sprijeda, obitelj Audi A6 e-tron nudi digitalna dnevna svjetla s LED tehnologijom kao opciju, kao i drugu generaciju digitalnih OLED stražnjih svjetala.
S oko 45 segmenata po digitalnom OLED panelu, A6 e-tron omogućuje komunikaciju između automobila i vozila i povećava sigurnost na cesti. Svjetlo izgleda življe i inteligentnije na novom Audiju A6 e-tron zahvaljujući savršenoj simbiozi između dizajna osvjetljenja i nove tehnologije. Okrećući se drugoj generaciji digitalnih OLED stražnjih svjetala, deset OLED panela s 450 segmenata koriste posebno razvijen algoritam za generiranje nove slike nekoliko puta u sekundi. Aktivni digitalni svjetlosni potpis također ukazuje na put u budućnost Audi tehnologije osvjetljenja. Softverski modul u jednom od pet domenskih računala Audija A6 e-tron omogućuje ovaj svjetlosni potpis. Na prednjoj strani, aktivni digitalni svjetlosni potpis stvara se interakcijom algoritma s dvanaest prigušljivih segmenata. Straga se za tu svrhu koriste svi digitalni OLED segmenti. Pojedinačni svjetlosni segmenti međusobno djeluju na takav način da ukupni intenzitet svjetlosti svjetlosnog potpisa ne varira.
Drugom generacijom digitalnih OLED stražnjih svjetala Audi uspostavlja nove razine dizajna osvjetljenja, funkcionalnosti i sigurnosti. Audi je također dodatno razvio svoje sigurnosne funkcije. Detekcija blizine koja je već poznata iz drugih Audi modela proširena je u novom A6 e-tronu kako bi uključila komunikacijsko svjetlo. Upozorava ostale sudionike u prometu na nesreće i kvarove. Uz uobičajenu grafiku stražnjih svjetala, komunikacijsko svjetlo prikazuje specifičan statički potpis stražnjih svjetala s integriranim simbolima upozorenja u digitalnom OLED stražnjem svjetlu 2.0 u kritičnim situacijama u vožnji ili prometu.
Korištena tehnologija također postavlja nove standarde u smislu individualizacije: s osam digitalnih svjetlosnih potpisa u novodizajniranim digitalnim dnevnim svjetlima Matrix LED prednjih svjetala i digitalna OLED stražnja svjetla 2.0, vozači mogu personalizirati svoj A6 e-tron na potpuno novi način, ovisno o odabranoj opremi.
Poseban vrhunac novog Audija A6 e-tron je osvjetljenje četiri prstena na stražnjoj strani ovisno o opremi. Ovo snažno naglašava korporativni identitet Audija i novom A6 e-tronu daje vlastitu osobnost.
Unutrašnjost i MMI panoramski zaslon
Unutrašnjost Audija A6 e-tron dosljedno je prilagođena potrebama korisnika. Trodimenzionalni dizajn s visokim kontrastom namjerno postavlja elemente u prvi plan ili pozadinu, stvarajući prostornu arhitekturu prilagođenu putnicima u smislu dizajna i ergonomije. MMI panoramski zaslon, sa svojim zakrivljenim dizajnom i OLED tehnologijom, sastoji se od 11,9-inčnog Audi virtualnog kokpita i 14,5-inčnog MMI zaslona osjetljivog na dodir te, zajedno s 10,9-inčnim MMI zaslonom na suvozaču, čini digitalnu pozornicu s vizualno jasnim oblikovati.
Active Privacy Mode omogućuje suvozaču da uživa u zabavnom sadržaju tijekom putovanja, poput gledanja filmova ili strujanja serija, bez ometanja vozača. Ovisno o trenutnoj brzini i popunjenosti sjedala, svjetlo je usmjereno (način privatnosti uključen) ili difuzno (sadržaj vidljiv svima).
Audi čini značajan korak naprijed u tehnologiji zaslona s opcijskim head-up zaslonom proširene stvarnosti (AR HuD), još jednim središnjim elementom digitalne pozornice.
Zaslon odražava veliku, nagnutu ravninu slike preko vjetrobranskog stakla prema vozaču. Prikazuje relevantne informacije kao što su brzina, prometni znakovi, pomoć i navigacijski simboli.
Interijer stvara domaću atmosferu. 'Mekani omotač' proteže se od vrata do vrata preko cijele širine ploče, stvarajući homogen i obavijajući osjećaj prostora. Materijali su odabrani iz funkcionalne perspektive. Istodobno osiguravaju jasnu dizajnersku diferencijaciju različitih područja u unutrašnjosti vozila. Prostori usmjereni na udobnost dizajnirani su s velikim površinama i mekim materijalima. Nasuprot tome, precizno dizajnirana područja upravljanja u visokokvalitetnoj crnoj boji visokog sjaja naglašavaju jasnoću interakcije s vozilom. Nisko postavljeni, tanki otvori za zrak kao da nestaju u pozadini. Zasloni opcijskih virtualnih vanjskih retrovizora nalaze se unutar vrata, jasno vidljivi u kutu A-stupa i praga vrata.
Ovdje se također stvara digitalni omotač koji se proteže od ogledala do ogledala preko cijele digitalne ploče s instrumentima i povezan je preko dinamičkog interakcijskog svjetla u podnožju vjetrobranskog stakla. Osnovne funkcije poput podešavanja retrovizora, osvjetljenja i sustava zaključavanja kompaktno su integrirane u središnju kontrolnu ploču u vozačevim vratima. Opcijski četverozonski automatski klima uređaj upotpunjuje elegantan ambijent.
Unutrašnjost nudi obilje prostora za pohranu i razne pretince. Središnja konzola uključuje dva držača za čaše, punjač za mobitel i pretinac ispod naslona za ruke s preko pet litara kapaciteta. Prtljažnik nudi 502 litre prostora za pohranu u oba modela Avant i Sportback. Preklapanjem stražnje klupe povećava se kapacitet spremišta na 1422 l u Avantu i 1330 l u Sportbacku. Standardni prednji prtljažnik (frunk) ispod haube nudi dodatnih 27 l prostora, idealno za male putne torbe. Kapacitet vuče je 2100 kg.
Pametan panoramski stakleni krov s promjenjivom prozirnošću
Opcijski inovativni panoramski stakleni krov dodatno poboljšava vozila. Za razliku od prethodnih tipova, pametno staklo panoramskog krova smanjuje izravnu sunčevu svjetlost i postaje neprozirno pritiskom na gumb. Ovo radi s PDLC tehnologijom (tekući kristali raspršeni polimerom), koji se može prebaciti iz prozirnog u neprozirni. Električno promjenjive staklene komponente sadrže dva elementa PDLC filma, između kojih lebde tekući kristali koji im daju ime. Ako nema napona, kristali stvaraju neproziran sloj, čineći stakleni krov neprozirnim. Ako se primijeni napon, kristali se poravnaju tako da krov postaje proziran. Može se pojedinačno kontrolirati poput 'digitalne zavjese' putem gumba u krovnom modulu; korisnici mogu birati između četiri unaprijed postavljene postavke.
Infotainment - integracija digitalnog svijeta korisnika
Infotainment sustav koristi Android Automotive OS kao operativni sustav. A6 e-tron ažurira svoj sadržaj putem bežičnih ažuriranja. Stoga su najnovije usluge Audi connect i poboljšani planer ruta e-tron, koji dolazi kao standard, uvijek ažurirani. Aplikacije kao što je YouTube dostupne su putem Audi Application Store-a za aplikacije trećih strana, koji je integriran izravno u MMI i ne zahtijeva pametni telefon za korištenje.
Trgovina korisnicima daje pristup širokom rasponu aplikacija. Prilikom predstavljanja A6 e-tron, razne aplikacije bit će dostupne iz kategorija uključujući: glazbu, video, igre, navigaciju, parkiranje i punjenje, produktivnost, vrijeme i usluge vijesti. Trgovina se stalno širi, a portfelj aplikacija prilagođen je tržištu.
Uz poboljšano i intuitivnije upravljanje dodirom, novi zaslon i koncept upravljanja obraćaju se globalnim trendovima prema interakciji. Na primjer, glasovno upravljanje značajno je prošireno i sada ima ključnu ulogu. Samoučeći glasovni asistent vozila, Audi Assistent, može kontrolirati brojne funkcije vozila.
Audi asistent ima pristup dodatnim internetskim sadržajima, poput vremena i općih informacija. Preko veze na ChatGPT (omogućeno putem Microsoft Azure OpenAI usluge) korisnici mogu komunicirati sa svojim automobilom koristeći prirodni jezik i slušati informacije koje bi željeli znati dok voze.
Audi asistent automatski prepoznaje treba li izvršiti funkciju vozila, tražiti odredište ili, na primjer, dati vremensku prognozu. Audi sustav samo prosljeđuje upite ChatGPT-u kada ne može odgovoriti na pitanja općeg znanja. Vozači uživaju u besprijekornom iskustvu jer su sve funkcije integrirane u Audi asistent.
Bang & Olufsen Premium zvučni sustav sa zvučnicima za naslon za glavu osigurava optimalan zvuk. Visoko učinkovito pojačalo pokreće 20 zvučnika snage 830 W. Četiri od njih integrirana su u naslone za glavu prednjih sjedala, što Audiju omogućuje osobni surround zvuk, osobne navigacijske najave i telefonske pozive jedan na jedan. Dodatni zvučnici u A-stupu i zvučnici srednjeg opsega stvaraju neusporediv 3D surround zvuk. Svjetlo dinamičke interakcije nudi niz komunikacijskih funkcija, podržavajući interakciju vozila s putnicima. Prostire se unutar unutrašnjosti i kokpita ispod vjetrobrana u obliku velikodušnog luka.
Impresivan domet i performanse punjenja
Snažni, kompaktni i visoko učinkoviti elektromotori i litij-ionska baterija novorazvijena za PPE platformu koja se sastoji od dvanaest modula i 180 prizmatičnih ćelija ukupnog bruto kapaciteta 100 kWh (94,9 kWh neto) osiguravaju domet do 756 km (A6 Sportback e-tron) i do 720 km (A6 Avant e-tron). Sa snagom sustava do 270 kW (367 KS) u izvedbi A6 Sportback/Avant e-tron (potrošnja energije u kWh/100 km kombinirano: 17,0-14,0; emisije CO2 u g/km kombinirano: 0; CO2 klasa: A), novi Audi A6 e-tron pruža sportsko iskustvo vožnje po kojem je Audi poznat. Audi A6 e-tron performance ubrzava od nule do 100 km/h za 5,4 sekunde. Najveća brzina mu je 210 km/h. S6 e-tron pruža izlaznu snagu sustava od 370 kW (503 KS), odnosno 405 kW (551 KS) s kontrolom pokretanja.
S6 Sportback e-tron i S6 Avant e-tron ubrzavaju od 0 do 100 km/h za 3,9 sekundi (potrošnja energije u kWh/100 km kombinirano: 17,4-15,7; emisije CO2 u g/km kombinirano: 0; CO2 klasa : A). Najveća brzina je 240 km/h. Domet mu je do 675 km (S6 Sportback e-tron) i do 647 km (S6 Avant e-tron).
A6 e-tron performance (270 kW (367 KS)) s pogonom na stražnje kotače i S6 e-tron (370 kW (503 KS)) s quattro pogonom na sve kotače, oba kao Sportback i Avant, bit će dostupni pri lansiranju. Ovisno o tržištu, daljnji modeli s pogonom na stražnje kotače ili quattro pogonom na sve kotače uslijedit će kasnije.
Zahvaljujući 800-voltnoj tehnologiji i maksimalnom kapacitetu istosmjernog punjenja od 270 kW kao standardu, s Audijem A6 e-tron moguća su kratka zaustavljanja punjenja. To znači da se A6 Sportback e-tron performance može ponovno napuniti na odgovarajućoj stanici za punjenje (High Power Charging, HPC) za doseg do 310 km u samo deset minuta. Stanje napunjenosti (SoC) povećava se s 10 na 80 posto u 21 minutu. Inteligentna visoka učinkovitost i prediktivno upravljanje toplinom ključne su komponente ove impresivne izvedbe punjenja. Opremljeno funkcijom Plug & Charge, vozilo se autorizira na kompatibilnim stanicama za punjenje kada je kabel za punjenje priključen i aktivira proces punjenja. Proces punjenja je potpuno automatski. Ako stanica za punjenje radi s tehnologijom od 400 volti, Audi A6 e-tron može koristiti bankovno punjenje. Kako bi se to omogućilo, baterija od 800 volti podijeljena je u dvije banke, svaka s naponom od 400 volti, koje se potom mogu puniti paralelno s do 135 kW. AC punjenje do 11 kW moguće je na standardnim kućnim punjačima. Opcija punjenja izmjeničnom strujom od 22 kW biti će ponuđena kasnije.
Napredni sustav rekuperacije (regenerativnog kočenja) važna je komponenta u povećanju učinkovitosti i dometa Audija A6 e-tron. Ovaj sustav može podnijeti oko 95 posto svakodnevnih procesa kočenja. Audi A6 e-tron rekuperira do 220 kW. Temperatura i stanje napunjenosti baterije ovdje igraju ključnu ulogu. Rekuperacija se događa na prednjoj i stražnjoj osovini, s malim usporavanjem koje upravlja stražnja osovina iz razloga učinkovitosti. Osim toga, moguća je veća učinkovitost regenerativnog kočenja na stražnjoj osovini zahvaljujući snažnijem elektromotoru.
Integrirani kočioni sustav (iBS) koji je poznat u prethodnim modelima e-tron značajno je poboljšan kao dio Premium Platform Electric. Sada je moguće opisano miješanje kočnice specifične za osovinu između mehaničke tarne kočnice i regenerativnog kočenja putem elektromotora.
Kao što je tipično za Audi, Audi A6 e-tron nudi i opciju dvostupanjske rekuperacije, koja se može podešavati ručicama na upravljaču. Moguće je i obaranje. Ovdje se vozilo kotrlja bez dodatnog otpora kada vozač makne nogu s papučice gasa. Još jedna varijanta A6 e-trona je 'B' način vožnje, koji se približava onome što se kolokvijalno naziva 'osjećaj s jednom pedalom'. Ovaj način rada nudi najsnažnije usporavanje rekuperacije. S anticipirajućim stilom vožnje, gotovo sva usporavanja se mogu upravljati bez pritiskanja papučice kočnice u načinu vožnje 'B'.
Precizna dinamika vožnje, visoka udobnost
Tipični Audijev DNK vidljiv je i u ovjesu. Ovdje postoji točno definirana filozofija postavljanja, a sustavi upravljanja ovjesom međusobno su precizno usklađeni. Izravno podešena prednja osovina značajno utječe na dinamiku vožnje modela A6 e-tron, čineći vozilo posebno agilnim.
Opcijski prilagodljivi zračni ovjes – sustav zračnog ovjesa s kontroliranim prigušenjem – daje vozilu širok raspon između visoke udobnosti vožnje i sportskog upravljanja. Ovisno o brzini i osobnim preferencijama, prilagođava se određenim uvjetima na cesti i regulira visinu karoserije na četiri različite razine. Način rada učinkovitosti u Audi drive selectu posebna je značajka. U učinkovitom načinu rada, ovjes spušta karoseriju do 20 mm ovisno o brzini, čime se poboljšava aerodinamika vozila. Ovo služi za optimizaciju potrošnje energije i povećanje dometa.
Sustav pogon na sve kotače koji je postavljen s naglaskom na stražnji pogon u Audiju S6 e-tron poboljšava dinamiku vožnje uz vrlo varijabilnu distribuciju okretnog momenta. Različite dimenzije elektromotora na stražnjoj i prednjoj osovini omogućuju raspodjelu okretnog momenta prema stražnjoj strani čak i pod punim opterećenjem. Audi S6 e-tron i A6 e-tron opremljeni su gumama različitih veličina na prednjoj i stražnjoj osovini, što dodatno poboljšava stabilnost i sportski izgled.
Sustavi pomoći u vožnji
Sa sustavima pomoći u vožnji A6 e-tron, Audi pruža širok raspon funkcija koje olakšavaju svakodnevni život i značajno povećavaju sigurnost na cesti za sve sudionike u prometu.
Adaptivni asistent za vožnju plus nova je značajka modela A6 e-tron. Pomaže vozaču pri ubrzavanju, kočenju, održavanju brzine i zadane udaljenosti te pri navođenju u traku. To može povećati udobnost vožnje, posebno na dugim putovanjima. Uz različite senzore, ovisno o regiji, sustav koristi podatke karte visoke rezolucije i podatke roja iz drugih vozila prikupljene u oblaku za poboljšanje ponašanja u vožnji. Primjenjujući ovu fuziju informacija, vozilo izračunava rutu ispred sebe kako bi omogućilo ugodno iskustvo vožnje u cijelom rasponu brzine iu prometnim gužvama.
Pomoć pri parkiranju plus, kamera za vožnju unatrag, limitator brzine na temelju prometnih znakova, prepoznavanje prometnih znakova na temelju kamere, prilagodljivi tempomat, pomoć pri parkiranju plus s prikazom udaljenosti, upozorenje o napuštanju voznog traka te upozorenje na ometanje i pospanost bit će dio standardne opreme pri lansiranju na tržište.
Lansiranje na tržište i cijene
Snažni, sportski i savršenih proporcija A6 e-tron i S6 e-tron, oba kao Sportback i Avant, bit će dostupni za narudžbu od rujna ove godine. Cijene za model više srednje klase pri lansiranju na tržište su 75.600 eura za A6 Sportback e-tron performance i 77.250 eura za A6 Avant e-tron performance. S6 Sportback e-tron košta 99.500 eura, a cijena za S6 Avant e-tron je 101.150 eura. Daljnji modeli sa stražnjim ili quattro pogonom uslijediti će kasnije, ovisno o tržištu. Model s manjom baterijom predstavljat će atraktivan ulazak u A6 e-tron obitelj.