TALIJANSKE LJEPOTICE

Ferrari pokazao konkurenciji kako se radi retro automobil

19.09.2018 u 12:52

Bionic
Reading

Proizvođač vjerojatno najpoželjnijih automobila današnjice još jednom je pokazao zašto im je lista čekanja duža od godinu dana, te zašto nižu rekord za rekordom iz kvartala u kvartal

O ukusima se, kažu, ne raspravlja, no novopredstavljeni Monza SP1 i SP2 jednostavno ostavljaju bez daha. Talijanima je kao baza poslužio Ferrari 812 Superfast, a kao ideja legendarne Barchette iz 40-ih i 50-ih godina prošlog stoljeća.

Rezultat su dva moderna retro automobila, iz nove serije ‘Icona’, koja komfor, kao što se može vidjeti iz priloženih fotografija, stavljaju u službu performansi.

Oba teže oko tonu i pol i oba raspolažu najsnažnijim motorima koje je Ferrari ikad ugradio u serijski automobil - 6.5-litreni V12 s 810 KS i 719 Nm.

Sprint s mjesta do 100 km/h deklariran je na 2,9 sekundi, do 200 km/h za 7,9 sekundi, dok je maksimalna brzina ‘veća od 300 km/h.

Ferrari Monza
  • Ferrari Monza
  • Ferrari Monza
  • Ferrari Monza
  • Ferrari Monza
  • Ferrari Monza
    +9
Ferrari Monza SP1 i SP2 Izvor: Promo fotografije / Autor: Ferrari

Na tržištu već postoje brži automobili no sumnjamo da će pružati isti vozački doživljaj jer SP1 i SP2 nemaju vjetrobransko staklo. Suvozač u SP2 doduše ima na raspolaganju ‘virtualno vjetrobransko staklo’, no nekako smo skeptični po pitanju njegove učinkovitosti.

Ferrari nije naveo cijenu niti planiranu količinu automobila koje će proizvesti, no ne bi nas iznenadilo da su svi već rasprodani.