Bit će izloženi i STI performance modeli, uključujući koncept WRX S4 STI, koncept Levorg STI i Subaru BRZ STI, a svi su opremljeni dijelovima STI izvedbe kako bi ovi modeli bili sportskiji i pružili veći užitak
Subaru i njegova podružnica u motorsportu, Subaru Tecnica International Inc. (STI), su predstavili dva električna konceptna modela, STI E-RA Concept i Soltera STI Concept, na Tokyo Auto Salonu 2022. koji se održava od 14. do 16. siječnja u Makuhari Messeu Kongresnom centru.
STI E-RA Concept je konceptni model električnog trkaćeg automobila STI E-RA koji se razvija u okviru STI-jevog bliskog budućeg studijskog projekta motorsporta, STI E-RA Challenge Project, pokrenutog s ciljem prikupljanja iskustva s novim tehnologijama u svijetu motorsporta za ugljično neutralnu eru.
Solterra STI Concept temelji se na potpuno električnom SUV-u Solterra koji je svoj svjetski debi imao u studenom 2021. Sa krovnim spojlerom, trešnja-crvenom bojom ispod spojlera i drugim posebnim dijelovima na eksterijeru, model inspirira Subaruovu superiornu dinamiku vožnje.
Također će biti izloženi STI performance modeli, uključujući performance koncept WRX S4 STI, performance koncept Levorg STI i performance Subaru BRZ STI, a svi su opremljeni dijelovima STI izvedbe kako bi ovi modeli bili sportskiji i pružili veći užitak.
Na štandu će se također prikazati stvarni model Subaru BRZ GT300 2021 koji se natjecao u seriji Super GT 2021 i koji je Subaru timu donio prvo prvenstvo u seriji 2021. godine.
Subaru i motorsport
Subaru je također objavio i pregled motorsport aktivnosti za 2022. godinu. Tako će se Subaru natjecati u klasi GT300 serije SUPER GT s trkaćim automobilom Subaru BRZ GT300. U seriji 2021. tim je osvojio prvenstvo serije po prvi put u 13 godina utrka u SUPER GT seriji.
Generalni direktor tima bit će Masahiro Ozawa iz STI-a, a timskim operacijama će upravljati R&D SPORT, a Takuto Iguchi i Hideki Yamauchi, vozači osvajači prvenstva u sezoni 2021., ponovno će voziti za tim u 2022.
Trkaći automobil za 2022. uključuje poboljšanja uključujući povećanu izlaznu snagu i poboljšanu pouzdanost u motoru Subaru Boxer, optimizirani dizajn šasije i aerodinamiku kao i poboljšane performanse držanja ceste. Ovim poboljšanjima Subaru želi osvojiti drugu uzastopnu titulu prvaka serije.
50. izdanje 24-satne utrke Nürburgringa održat će se u Njemačkoj od 28. do 29. svibnja, a Subaru će se natjecati u klasi SP3Ts trkaćim automobilom WRX STI NBR Challenge 2022 po prvi put u 3 godine od 2019. godine. Generalni direktor tima Hideharu Tatsumi i voditelj tima Takuya Sawada iz STI će voditi tim, a četiri vozača, Kota Sasaki (Japan), Carlo van Dam (Nizozemska), Tim Schrick (Njemačka) i Marcel Lasee (Njemačka) će biti vozeći za tim.
U usporedbi s trkaćim automobilom iz 2021., automobil iz 2022. koristi šire gume, a revidiran je i balans krutosti karoserije i učvršćena je karoserija. Uz usvajanje električnog servo upravljača, tim teži još boljim performansama od trkaćeg automobila koji je pobjedio u klasi 2019. S poboljšanim ukupnim performansama, Subaru ima za cilj osvojiti SP3T klasu i najbolji ukupni poredak za momčad iznad 18. u utrci 2019.
Subaru će podržavati tri vozača u japanskom prvenstvu u reliju, Takumu Kamadu, koji je ukupno zauzeo treće mjesto u poretku serije za 2021., Toshihiro Arai i Hiroki Arai. Ovi vozači će se natjecati u klasi JN1 japanskog prvenstva u reliju s WRX STI rally automobilima.
STI će slati svoj tim tehničke službe na svaku utrku TOYOTA GAZOO Racing GR86/BRZ Cup-a i pružiti tehničku podršku za vozače Subaru BRZ.
Kako bi imao različite mogućnosti prema ostvarenju neutralnosti ugljika, Subaru će iso tako sudjelovati u Super Taikyu seriji s trkaćim automobilom koji koristi ugljično neutralno sintetičko gorivo. Njihov partner iz saveza Toyota također planira sudjelovati u seriji sa sestrinskim modelom Toyota GR86.