auti i moda

[FOTO] VW Multivan na turneji 'Open to Grow': Zalandovo digitalno rješenje za stacionarnu maloprodaju na licu mjesta

20.06.2022 u 17:13

Bionic
Reading

Autentična integracija novog Multivana dogodit će se u sklopu roadshowa kroz 10 zemalja i više od 15 europskih modnih prijestolnica, gdje će biti postavljeni kao prezentacijska vozila s medijskim utjecajem

Volkswagen gospodarska vozila pokreće stratešku suradnju 'Business to Business' s Connected Retail by Zalando, jednom od vodećih online platformi za modu i stil života u Europi. Connected Retail je Zalandovo rješenje za povezivanje online maloprodaje s maloprodajom, a Volkswagen gospodarska vozila to predstavlja putem mobilnih salona u novom Multivanu. Suradnja počinje putovanjem u Švicarsku i Italiju. Dva preuređena Multivana zaustavljat će se u deset zemalja i više od petnaest modnih prijestolnica, oživljavajući Zalandovo digitalno rješenje za stacionarnu maloprodaju na licu mjesta.

'Kao ambasadori budućnosti mobilnosti, ova suradnja nam omogućuje da proširimo našu predanost u B2B sektoru,' kaže dr. Stefan Pfeiffer, voditelj marketinga Volkswagen gospodarskih vozila.

Ovom suradnjom Volkswagen gospodarska vozila imaju priliku doći do velike ciljne skupine stacionarne trgovine. Vozila će se koristiti tijekom četveromjesečne turneje 'Open to Grow' i bit će dio događanja i modnih sajmova. Time će biti predstavljena visoka fleksibilnost novog Multivana i demonstrirana održiva mobilnost.

Što je Zalando?

Zalando SE je jedna od vodećih online platformi za modu i stil života u Europi. Osnovan u Berlinu 2008. godine, Zalando danas nudi gotovo 49 milijuna aktivnih kupaca u 25 zemalja proizvode iz područja odjeće, obuće, dodataka i kozmetike. Asortiman uključuje svjetski poznate međunarodne brendove, kao i domaće etikete.

Platforma Zalando korisnicima nudi destinaciju za inspiraciju, inovaciju i interakciju. Kao najmodernija europska tehnološka tvrtka, Zalando neprestano traži nova digitalna rješenja za svaki dio kupovnog iskustva - za kupce, partnere i sve druge dionike. Vizija je biti početna točka za modu i održiva platforma s čistim pozitivnim utjecajem na ljude i planet.

'S Connected Retail nudimo trgovinama mogućnost prodaje milijunima Zalando kupaca. Zaista smo uzbuđeni što ćemo sada dovesti Connected Retail u srce poslovanja naših partnera - zahvaljujući našem partnerstvu s Volkswagen gospodarskim vozilima,' kaže dr. Carsten Keller, potpredsjednik odjela Direct to Consumer i izvršni direktor Connected Retail-a. 'Partnerstvo nam omogućuje da dodatno lokalizirajte naše napore i upoznajte naše partnere tamo gdje se nalaze: u njihovoj trgovini i oko nje.'

Connected Retail je Zalandovo digitalno rješenje za lokalne trgovine. Ove trgovine mogu ponuditi svoj asortiman kroz sigurno i korisničko sučelje milijunima kupaca i tako povećati svoju online prodaju. Tako će se ostvariti zajednička vizija VWCV-a i Zalanda o 'pretvorbi maloprodajne digitalizacije u životno iskustvo'. Autentična integracija novog Multivana dogodit će se u sklopu roadshowa kroz europske modne prijestolnice, gdje će biti postavljeni kao prezentacijska vozila s medijskim utjecajem.