Kako bi zadovoljili postrožavanje europskih ekoloških normi, KIA će krenuti s opremanjem vlastitih modela takozvanim blagim hibridnim 48V sustavima
Prvi automobili koji će profitirati od ove tehnologije su Cee’D i Sportage, no za očekivati je da će isti smjer pratiti i ostatak korejske palete.
KIA je također na CES-u pokazala konceptni električni Niro. Automobil bi se u prodaji trebao naći do kraja godine a koristit će bateriju kapaciteta 64 kWh za autonomiju od čak 380 kilometra s jednim punjenjem.
Korejci planiraju mogućnost ugradnje i manje, jeftinije, baterije od 32 kWh namijenjene kupcima kojima treba električni automobil za prevaljivanje kraćih udaljenosti. Upola manji kapacitet ne znači i upola kraću autonomiju, tvrdi KIA, pa bi ovaj Niro trebao prevaljivati značajno više od 200 kilometara s jednim punjenjem.
Za elektrifikaciju je navodno spreman i Stonic, koji bi mogao biti idući model u postavi korejskog proizvođača pogonjen isključivo na električnu energiju.
Konačna odluka još nije donesena, no navodno je Stonicova arhitektura idealna za električni pogon.
KIA radi i na takozvanim čvrstim baterijama koje ne zahtijevaju skupocjeni kobalt za izradu, te bi trebale nuditi brže punjenje i dužu autonomiju.
Do 2025 Korejci su obećali lansirati čak 16 elektrificiranih automobila, od čega će 5 biti potpuno električno, pet hibrida, pet plug-in hibrida, pa čak i jedan automobil na vodikove gorive ćelije kojeg bismo trebali vidjeti do kraja ovog desetljeća.
KIA se ne šali.