Suzuki je lansiranjem GSX1300R Hayabuse praktički stvorio klasu hipermotocikala. Ovo čudo postizalo je 312 km/h, te suvereno dominiralo segmentom sve do pojavljivanja Ducatija Panigale R, te Kawasaki Ninje H2
Hayabusi su, baš kao i mnogim drugim mehaničkim draguljima, presudile ekološke norme.
Euro 4 standard uveden 2016 zahtjevao je od Suzukija razvijanje nove pogonske jedinice, budući da ih postojeći motor jednostavno nije zadovoljavao.
Umjesto da pođu u smjeru prednabijanja i downsizinga, u Suzukiju su nakon dvadeset godina proizvodnje odlučili okačiti Hayabusine cilindre o klin.
Postojeća kvota motocikala koji ne zadovoljavaju norme Euro 4 bit će na europskom tržištu dostupna do konca ovog mjeseca.
S početkom 2019 preostala količina bit će prebačena na sjevernoamerička tržišta Kanade i SAD-a gdje ekološke norme za motocikle još uvijek nisu onako stroge kao u Europi.
Suzuki je obnovio prava na ime Hayabusa, pa postoji šansa da treću generaciju legende dočekamo u nekom novom ruhu u ne tako dalekoj budućnosti. Tko zna - možda će iduće Hayabusa biti električni hipermotocikl.