Proizvođači automobila pod povećalom su regulatora još od početka afere Dieselgate, pa ne treba čuditi što je poput bombe odjeknula vijest da je i Mazda varala na eko testovima
Proizvođač iz Hiroshime nedugo nakon prvih medijskih napisa javno se očitovao o testovima koje su proveli po naputku Japanskog ministarstva prometa.
U Mazdi ističu kako manipuliranja s rezultatima potrošnje goriva i emisije ispušnih plinova nije bilo.
Test je proveden na 1.472 automobila, a jedine pogreške su pronađene na 72 vozila u ciklusu JC08. Spomenuta vozila odstupala su od propisanih uzoraka brzine, te Mazda navodi kako je uzrok pogreške neispravno programiranje sustava koji nije standardno odbacio uzorke s pogreškom, te individualnih inspektora koji su provodili analizu.
Kako bi se ovakve situacije izbjegle u budućnosti, Mazda je unaprijedila sustav da automatski odbacuje testove s odstupanjem u brzini, a također će povećati broj djelatnika zaduženih za analiziranje podataka.