Ako vam je kod automobila najvažniji dizajn, ne trebate gledati mnogo dalje od Aston Martina. Britanski proizvođač više puta se okitio nagradama za izgled svojih automobila, a s novim Vantageom okreću novo poglavlje u vizualnom izražaju
Ovdje ponajprije mislimo osebujni prednji kraj s prominentnom rešetkom hladnjaka. Novi Vantage više nije elegantni atleta, već prije djeluje kao agresivac kratkog fitilja. Ovakav imidž njeguje i bočni profil s malčice predimenzioniranim kotačima, stražnji kraj s golemim difuzorom, te interijer kakav bismo prije očekivali vidjeti u kakvom modernom crossoveru, nego bezvremenskom sportskom automobilu.
Cjelina je to koja, unatoč brojnim detaljima koji podižu obrve, djeluje homogeno, pa moramo priznati da se veselimo rezultatima koje će kopiranje ovog dizajna polučiti na većim i skupljim Aston Martinovim modelima.
Dovoljno o dizajnu, prijeđimo na mehaniku.
Vantage je dobio novu šasiju. To je unaprijeđena verzija one koju koristi DB11. Britanci tvrde kako je 70 posto komponenata novo. Tu je i četverolitreni V8 iz AMG-a koji razvija 510 KS i 685 Nm. Motor je naguran što bliže vozaču, te je smješten nisko kako bi se ostvario idealan raspored mase po osovinama od 50:50, kao i što niže težište. Suhi Vantage mjeri 1.530 kg. Ne baš malo.
Za kanaliziranje snage na stražnje kotače brine se osmerostupanjski automatik iz ZF-a, i elektronski diferencijal, dok se s ležanjem nosi aktivni ovjes s predefiniranim postavkama Sport, Sport Plus i Track.
Vantage je deklariran na ubrzanje do stotke za 3,6 sekundi, i maksimalnu brzinu od 313 km/h.
Britanci su otvorili knjigu narudžbi a cijena kreće od 154.000 eura na više.