Proizvođači automobila skloni su patentirati kojekakva intelektualna prava kako bi se zaštitili na rastućem tržištu
Audi je tako u Njemačkoj i SAD-u dao zaštiti dva potencijalno nova izgleda vlastitog loga s četiri prstena. Oba logotipa sadrže prepoznatljive vanjske konture postojećeg logotipa, no jedan nema ispunu, dok se drugom presijecaju samo dva kruga u sredini.
Iz Ingolstadta zasad nije stigla nikakva najava o potencijalnoj promjeni identifikacije brenda, pa ostaje za vidjeti hoće li njemačka kompanija uopće upotrijebiti nove patente.
Moguću primjenu portal QuattroWorld.com vidi na budućim električnim i autonomnim vozilima, čime bi Audi dodatno diferencirao svoje proizvode i marku na tržištu.
Proizvođači automobila kontinuirano dorađuju i ušminkavaju vlastite logotipove manjim izmjenama kako bi bili oblikovani u skladu s modernim vremenima. Audi je posljednji put promijenio izgled loga 1985, no primjerice napis ‘Audi’ je prije devet godina dobio novi font, dok su prsteni oplemenjeni naglašenijim konturama.