Nakon što smo dočekali posljednju generaciju Megane RS-a, bilo je pitanje vremena kad će Francuzi skinuti plahtu i s najpotentnije izvedbe Trophy
Novi Trophy je napokon pred nama i čekanje se, čini se, isplatilo.
Renaultov sportski odjel temeljito je unaprijedio automobil na svim razinama, pa je tako tu nova šasija Cup s Torsenovim mehaničkim diferencijalom i kruće podešenim ovjesom.
Automobil je dobio i snažniji set kočnica, lakše 19-colne felge, te 20 KS i 30 Nm više iz 1.8-litrenog turbopunjenog benzinca koji sad razvija okruglih 300 KS i 400 Nm.
Automobil je moguće dobiti sa šesterobrzinskim ručnim, odnosno šesterobrzinskim automatiziranim mjenjačem s dvije spojke, s tim da ova potonja verzija raspolaže i s dodatnih 20 Nm okretnog momenta.
Od ostalih detalja vrijednih pažnje svakako valja spomenuti 4Control sustav upravljanja stražnjim kotačima, te set novih školjkastih Recaro sjedala koja će se pobrinuti da ostanete u ispravnom položaju čak i kroz najoštrije zavoje.
Renault deklarira najsnažniji Megane na sprint do stotke za 5,7 sekundi, odnosno jednu desetinku brže od konvencionalne izvedbe. Ipak, kad su vremena u pitanju, mnogo je bitnije ono koje će novi Trophy postići na kultnom Nürburgringu.
Trenutno rekord za najbrži automobil s prednjim pogonom drži Civic Type-R, a rezultat koji treba nadvisiti iznosi 7:43,8