Nakon svega pet godina na tržištu, te jednog redizajna, u Audiju su odlučili da je došlo vrijeme za novu generaciju njihovog najluksuznijeg hatchbacka. Pardon, kupea s pet vrata
Novi A7 Sportback, valja to odmah reći, izgleda bolje od prethodnika.
Medijsko izvješće iz Ingolstadta prepuno je pojmova poput ‘lebdećeg krova’ i ‘jahtama inspiriranog stražnjeg kraja’, no mi ćemo se zadovoljiti činjenicom da novi A7, u odnosu na minulu generaciju, izgleda atraktivnije kako izvana, tako bome i iznutra.
Mnogo važnije, novi Sportback trebao bi biti i upravljiviji automobil od onog kojeg zamjenjuje.
Za to se brine novi sportski ovjes, upravljanje na sva četiri kotača (stražnji se zakreću do 5 stupnjeva), te novi progresivni servo sa ‘sportskim omjerom’ koji na pritisak gumba postaje znatno direktniji.
U startu će A7 Sportback biti opremljen trolitrenim V6 benzincem od 340 KS i 500 Nm, s kojim hvata 100 km/h za 5,3 sekundi, te juri 250 km/h, dok će se postavi u dogledno vrijeme pridružiti niz četverocilindričnih, šesterocilindričnih dizelskih i benzinskih varijanti, te vjerojatno i pokoji hibrid.
Od ostalih detalja treba spomenuti novi svjetlosni potpis stražnjih svjetala. A7 ima LED sklopovlje, u 13 vertikalnih segmenata, nalik onom Bugatti Chirona s kojima može izvoditi kojekakva čuda, kao što možete pogledati u nastavku.
Tu je i virtualni kokpit, head up displej, Beng & Olufsen audio sustav, tehnologija glasovnog upravljanja, te Audi AI koji vozilu omogućuje da se samo parkira.
Automobil u prodaju kreće u veljači iduće godine s početnom cijenom od 67.800 eura.