Renaultovom mališanu zategnute su bore, te je temeljito unaprijeđen na gotovo svakom polju
Twingo je dobio novi dizajn prednjeg i stražnjeg kraja, te dvije nove boje vanjskog premaza - Mango žutu i Kvarc bijelu.
Automobilu je također sniženo odstojanje od tla za 10 mm, a navodno je unaprijeđena i aerodinamika.
Interijer je profitirao zahvaljujući novim multimedijalno kontrolnim sustavima R&Go i Easy Lik sa 7-inčnim ekranom osjetljivim na dodir, a tu je i nova ručica mjenjača, te zatvoreni pretinac ispred suvozača u svim razinama opreme.
Na stražnjoj osovini sad leži novi jednolitreni trocilindrični atmosferac koji razvija 75 KS i 95 Nm, te je uparen s ručnim peterostupanjskim mjenjačem.
Tu je još i turbopunjena izvedba istog motora s 93 KS i 135 Nm koju kupci mogu opremiti peterostupanjskim ručnim, odnosno šesterobrzinskim automatskim mjenjačem.
U Renaultu zasad ne spominju ultimativnu izvedbu Twinga RS.