Kočnice su sklone cviljenju, a nerijetko ovaj zvuk nema veze s mehaničkim kvarom. No kad za automobil iskrcate vrijednost ovećeg stana, vjerojatno se teško mirite s bilo kakvim zvukovima koji nemaju veze s moćnim benzincem pod poklopcem
Proizvođaču sportskih automobila i SUV-ova iz Stuttgarta očito su dozlogrdili prigovori kupaca na račun cvilećih kočnica jer su odlučili snimiti video kojim objašnjavaju kako i zašto dolazi do ovog problema.
Budući da se u Porscheu bave isključivo snažnim automobilima, u vlastita vozila moraju ugrađivati i natprosječno učinkovite kočione sustave. Ovakve kočnice nerijetko su popriličnih dimenzija, a na listi prioriteta Nijemcima su pri vrhu performanse, dok akustične karakteristike imaju poprilično nižu važnost.
Samo cviljenje uzrokuju vibracije do kojih dolazi kad pakne dođu u kontakt s brzo rotirajućim diskom. Čak i skupocjene kočnice nisu imune na neugodne zvukove.
Štoviše, veće dimenzije kočnica neminovno vode do većih vibracija i veće buke, posebice prilikom zaustavljanja vozila pri niskim brzinama.
Iako u Porscheu konstantno iznalaze nove metode za umanjivanje ove pojave, vlasnici će se očito morati naviknuti na bar malo nepoželjnih zvukova.