test automobila

Vozili smo osvježeni Nissan Qashqai e-Power 190: Još napredniji crossover s jedinstvenim pogonom

08.12.2024 u 14:40

Bionic
Reading

Naš testni model pokreće poseban elektrificirani pogonski sklop e-Power. Budući da benzinski motor služi za proizvodnju električne energije koja pokreće kotače, ta je tehnologija znatno jednostavnije rješenje od brojnih tradicionalnih hibrida na tržištu

Nissan je u travnju predstavio osvježenu verziju Qashqaija treće generacije predstavljene početkom 2021. godine. Qashqai je tako ove godine doživio potpunu preobrazbu i znatna tehnološka poboljšanja. Mi smo bili na domaćoj dinamičkoj premijeri facelift verzije sredinom rujna, odvozivši prve kilometre s modelom s 12-voltnim blago hibridnim motorom 1.3 DiG-T snage 158 KS (116 kW) i CVT mjenjačem, s pogonom na prednja dva kotača. A sada smo na svom testu imali top verziju Qashqai N-Design e-Power 190.

Podsjetimo i kako smo krajem svibnja posjetili jednu od najmodernijih svjetskih tvornica automobila – Nissanov proizvodni pogon u Sunderlandu. Isti se nalazi pokraj grada Newcastlea, u sjeveroistočnom dijelu Ujedinjene Kraljevine. Bio je to i prvi obilazak pogona u Sunderlandu za autonovinare iz cijelog svijeta, njih stotinjak.

Ne samo da smo stekli uvid pogled iz prve ruke na novi dizajn i tehnološka ažuriranja novog Qashqaija, već smo isto tako proveli gotovo osmosatnu radnu smjenu u vođenom obilasku tvornice. Stoga možemo s priličnom samopouzdanošću reći i kako novi, osvježeni Qashqai figurativno rečeno - poznajemo 'još dok je bio obična rola aluminija'!

Ne samo to, u posebno izdvojenom odjelu unutar tvorničkog kruga Sunderland pogona za proizvodnju baterija hibridnog pogona novog Qashqaija i Jukea, vaš je reporter isto tako 'morao' proći proizvodni proces u sastavljanju jedne visokonaponske baterije. Zanimljivo, sam je postupak montaže baterije visoko automatiziran i nadziran GPS-om, pa redoslijed sastavljanja određenih komponenti nikako nije mogao biti prepušten 'samoinicijativnom i kreativnom razmišljanju' gore potpisanog novinara Autozone.

Nissan Qashqai N-Design e-Power 190 Izvor: tportal.hr / Autor: Z.M.

Promjene na osvježenom Qashqaiju uključuju smjeli redizajni karoserije, cjelovito ažuriranje multimedijskog sustava i povezane usluge u vozilu.

Vanjski dizajn, struktura i dimenzije

Recimo kako smo na testu imali i novu top verziju N-Design u ponudi modela Qashqai. Osmišljena je za kupce koji cijene odvažan dizajn, zbog čega obiluje jedinstvenim profinjenim detaljima. Podnožje vrata i lukovi kotača te inačice izvedeni su u boji karoserije, a tu su i jedinstveni novi 20-colni aluminijski naplatci (o čemu nešto kasnije u tekstu) koji naglašavaju Qashqaijev stav na cesti.

Prednja maska u potpunosti je izmijenjena kako bi na prvi pogled djelovala još upečatljivije: nadahnuta je metalnim ljuskama drevnih japanskih viteških oklopa te se sastoji od nekoliko desetaka trodimenzionalnih, sjajno crnih umetaka u obliku zareza koji djeluju kao da lebde između donje linije poklopca motora i nosača registarske oznake. Na bočnim stranama središnjeg dijela 'zarezi' tvore trokutasti oblik koji seže od novih prednjih svjetala do bočnih strana registarske oznake. Osim toga, u najvišoj inačici krasi ih završna obrada polusjajne boje kroma, stvorena s pomoću folije za vruće utiskivanje.

Bočne strane odbojnika u boji su karoserije, a od podnožja registarske oznake do donjih kutova odbojnika proteže se sjajno crni umetak. Ispod maske hladnjaka nalazi se tanki umetak u boji karoserije koji dodatno definira prednji kraj.

Nova, oštrija LED prednja svjetla djeluju učinkovito te usmjeravaju pozornost na vozilo. Sada su opremljena modulom za prilagodbu dugih svjetala te nizom manjih jedinica koje osiguravaju širu distribucija svjetlosnog snopa te tako povećavaju vidljivost u uvjetima slabog osvjetljenja i magle. Ispod glavnih leća nalaze se dnevna svjetla, sačinjena od pet manjih leća koje imaju isti oblik kao 'zarezi' na prednjoj masci.

Dnevna LED svjetla sada uokviruju leće glavnih svjetala te se u gornjem dijelu spajaju s tankim svjetlom, nalik onomu iz prethodne generacije Qashqaija. Razlika je samo u tome što se na vanjskom rubu sada nalazi osvijetljena oznaka 'Nissan'. U gornja dnevna svjetla ugrađeni su pokazivači smjera koji, po prvi put u Qashqaiju, imaju tehnologiju sekvencijalnog uključivanja (ovisno o inačici).

Oblik stražnjih LED svjetala ostaje nepromijenjen. Međutim, izmijenjena je konfiguracija svjetlosne jedinice. Primjerice, crvene svjetlosne jedinice sastavljene su od četiri pojedinačna elementa koji podsjećaju na 'zareze' na prednjoj masci. Ti elementi djeluju kao da lebde u kućištu, a jedinstvena nijansa crvene koju isijavaju (poznatija kao 'super crvena') ostavlja dojam visoke preciznosti. Leće su sada prozirne, a unutrašnjost svjetala jasnije je vidljiva. U tanko svjetlo u obliku bumeranga koje uokviruje gornji dio svjetlosne jedinice i proteže se preko stražnjeg svjetla sada je ugrađen dinamički pokazivač smjera.

Odbojnik je preoblikovan i obojen u ujednačenu boju – sjajno crnu u višim inačicama ili boju karoserije u novoj inačici N-Design u našem slučaju. Promatrane s boka, više inačice novog Qashqaija ističu se novom, sjajno crnom završnom obradom karoserije u podnožju vrata i na lukovima kotača.

Što se strukture tiče, osvježeni Qashqai se temelji na Alijansinoj platformi CMF-C koja, prema savezu Renault-Nissan-Mitsubishi, spaja najnapredniju automobilsku strukturu i tehnološku arhitekturu. Cilj je bio zadržati idealne proporcije kojima prošla, druga generacija Qashqaija i duguje svoj uspjeh. Naime one omogućuju jednostavno kretanje gradskim cestama i parkiranje te nude sjajnu količinu prostora u unutrašnjosti.

Ono što svakako treba reći je to da je Qashqai treće generacije iz 2021. bio prvi Nissanov model proizveden u Europi uz mnoštvo laganih aluminijskih ploča. Tako su poklopac motora, vrata i prednji blatobrani izrađeni od aluminijske legure, što karoseriju novog Nissana Qashqaija čini 60 kg lakšom. Time se povećava učinkovitost te pridonosi smanjenju emisija. Osim toga, omogućuje ugradnju više tehnologije, uključujući elektrificirani pogon u novu generaciju vozila. U našem slučaju e-Power pogon.

Prema vanjskim dimenzijama, osvježeni Qashqai zadržava identične dimenzije kao i model prije facelifta: duljina 4425 mm, širina 1838 mm (-3 mm) i 2084 mm s otvorenim retrovizorima, visina 1625 mm, međuosovinski razmak 2665 mm. Naš e-Power model ima najmanju visinu od podloge od 175 mm. Prilazni kut sprijeda je 17,3°, odlazni kut straga je 25,9°, a kut pregiba je 18°. Krug okretanja vozila je 11,1 m od rubnika do rubnika, a 11,5 m od zida do zida.

Što se težine našeg testnog e-Power modela (CVT mjenjač) u voznom stanju (napunjeno svim tekućinama, s vozačem) tiče, ona je 1665 kg. Treba reći i da 1.3 DIG-T Mild Hybrid 158 KS 4WD (CVT mjenjač) ima masu praznog vozila 1574 kg, dok verzija 1.3 DIG-T Mild Hybrid 158 KS 2WD (CVT mjenjač) teži 1465 kg. Zbog manje konstrukcijskih dijelova 1.3 DIG-T Mild Hybrid 140 KS 2WD s ručnim mjenjačem teži 1420 kg.

Kad je riječ o mogućnosti vuče prikolice, naš e-Power model zbog složenosti svog pogonskog sustava može vući prikolicu od 750 kg (i kočenu i nekočenu), dok spomenuti 4WD ima veću vučnu sposobnost prikolice bez kočnica od 750 kg (+50 kg u odnosu na 1.3 DIG-T Mild Hybrid 140 KS 2WD). Isto tako, 4WD model ima veću vučnu sposobnost kočene prikolice od 1800 kg, dok 2WD model sa 140 KS može vući kočenu prikolicu od 1400 kg.

Električna vrata prtljažnika olakšavaju pristup prtljažniku kad su vam ruke pune. Ukupan obujam prtljažnika za naš testni e-Power model iznosi 479 l (kad se preklope nasloni drugog reda sjedala 1415 l). Za 4WD verziju 1.3 DIG-T Mild Hybrid 158 KS s pogonom na sva četiri kotača iznosi 479 l (kad se preklope nasloni drugog reda sjedala 1422 l), verziju 1.3 DIG-T Mild Hybrid 158 KS s pogonom na dva kotača iznosi 504 l, isto kao i za 1.3 DIG-T Mild Hybrid 140 KS 2WD. Za obje posljednje verzije maksimalni obujam prtljažnika kad se preklope nasloni drugog reda sjedala iznosi 1447 l. Stražnja klupa djeljiva je u omjeru 60/40.

Što se kotača tiče, naš testni Qashqai e-Power model ima serijske 20-colne (8Jx20“) N-Design aluminijske naplatke. Mi smo imali izvrsne ljetne Michelin Primacy 4 gume dimenzija 235/45R20 100V. Umjesto rezervnog kotača smo imali set za popravak guma.

Naš testni model je imao Deep Ocean boju (bez nadoplate) koja se mijenja ovisno o osvjetljenju te se može svrstati negdje između tamno plave i metalik plavo-zelene. Krov je crne boje.

Unutrašnjost

Osim vanjskog izgleda, ažurirani Qashqai imai osvježenu unutrašnjost. Prvi dojam ulaskom u kabinu govori da je Qashqai kao model dodatno evoluirao čak i u odnosu na već prilično naprednu treću generaciju iz 2021.

Armaturna ploča, umetci na vratima, nasloni za ruke u vratima, poklopac središnje konzole i oslonci za koljena viših inačica prevučeni su Alcantarom, čime je postignut kvalitetniji dojam u unutrašnjosti.

Kako bi se istaknula posvećenost detaljima, svojstvena japanskom umijeću izrade, dijelovi središnje konzole oko birača stupnja prijenosa te ukrasni umetak između gornjeg dijela armaturne ploče i pretinca za rukavice obloženi su novim materijalima s uzorkom.

Sjedala naše testne verzije N-Design prevučena su prošivenom crnom kožom s umetcima od Alcantare, dok je u podnožje naslona za glavu utisnuta oznaka 'Qashqai'. Vozačevo sjedalo ima električno podesivu visinu, nagib i udaljenost, kao i električno podešavanje lumbalnog dijela. Suvozačevo sjedalo ima ručno podesiv nagib i udaljenost te visinu.

Nadalje, u inačicama N-Connecta, N-Design i višim razinama opreme moguće je odabrati ambijentalno osvjetljenje i tako dodatno poboljšati ugođaj u vozilu. Napredna i nenametljivo pozicionirana LED svjetla crvene, zelene i plave boje omogućuju vozaču (i suvozaču) da prilagode boju osvjetljenja u skladu s vlastitim raspoloženjem. U dvjema inačicama s vrha ponude, ta su LED svjetla ugrađena i u područje stražnje klupe kako bi svi putnici uživali u njima. Postavke ambijentalnog osvjetljenja mogu se kontrolirati na središnjem zaslonu multimedijskog sustava.

Osvježeni Qashqai je usvojio nova rješenja koja svakodnevnu vožnju čije intuitivnijom, a vozačima daju dodatnu dozu samopouzdanja.

Jedna od najkorištenijih značajki modela Qashqai uvelike je poboljšana. Riječ je o Around View Monitoru [AVM], prepoznatljivoj Nissanovoj tehnologiji koja je u primjeni još od 2007.

Odabirom stupnja za vožnju unatrag, na zaslonu u vozilu prikazuje se snimka četiriju vanjskih kamera koje pružaju pogled na vozilo iz ptičje perspektive te vam omogućuju da parkirate jednostavnije i potpuno samouvjereno. Nova unaprijeđena tehnologija Around View Monitora uključuje četiri kamere koje pružaju savršeno jasan prikaz, bez obzira na uvjete osvjetljenja.

Novi Around View Monitor proširen je 3D funkcijom koja širi pogled na vozilo: osim prikaza vozila iz ptičje perspektive, sada možete odabrati jednu od osam vanjskih kamera kako biste promotrili područje ispred i iza vozila, s bočnih strana i uglova karoserije te tako prepoznali moguće opasnosti. Sustav radi u kombinaciji s Nissanovim sustavom za prepoznavanje pokretnih objekata koji se oglašava svaki put kad se u Qashqaijevoj blizini nađe pokretni objekt.

Osim toga, funkcija 'Prikaza kroz poklopac motora' omogućuje vozaču da provjeri položaj prednjih kotača kao da ih gleda odostraga, što mu omogućuje da precizno manevrira na uskim parkiralištima kao što je višekatna garaža u kojoj betonski rubnjaci mogu oštetiti kotače. Takav se prikaz oslanja na strojno učenje kako bi se, na temelju onoga što prednja kamera može vidjeti, stvorila slika. Kotači su umetnuti u prikaz kako bi se poboljšala perspektiva.

Druga nova značajka Around View Monitora nosi naziv 'Memoriranje lokacije parkirnog mjesta', a vozaču omogućuje da pohrani lokacije na kojima često parkira kako bi ih automobil automatski prepoznao uz pomoć GPS-a. Drugim riječima, automobil precizno pamti lokacije na kojima obično parkirate kako bi vam pružio savršeno iskustvo parkiranja svaki put – tim više ako je raspoloživo parkirno mjesto usko.

Nadalje, tehnologija Around View Monitor pomaže vozačima da se na sigurniji način uključe na cestu koja nije dovoljno pregledna. Naime, sustav upotrebljava širokokutnu prednju kameru koja na središnjem zaslonu u unutrašnjosti prikazuje područje ispred poklopca motora. Kao i u slučaju funkcije 'Memoriranja lokacije parkirnog mjesta', u navigacijsku memoriju sustava AVM moguće je pohraniti i nedovoljno pregledne lokacije kako bi se one automatski aktivirale kada se približite raskrižju.

Grafika sučelja TFT zaslona veličine 12,3“ za vozača također je donekle izmijenjena. Instrumenti na zaslonu poprimaju crvenu boju kada je aktiviran način rada Sport, zelenu kada je aktiviran način rada Eco ili svijetlo sivu u standardnom načinu rada – bez obzira na to upotrebljava li se standardni ili napredni prikaz.

Od sada je moguće aktivirati i 'minimalistički' način rada koji prikazuje samo odabrani stupanj prijenosa, način rada i brzinu, a sve kako bi se ograničila dostupnost informacija koje mogu omesti vozača. U inačicama opremljenima tehnologijom e-Power, standardni prikaz sada uključuje dijagram protoka energije.

Treba reći o kako je naš model imao multimedijalni navigacijski uređaj sa 12,3’’ dodirnim zaslonom u boji te ima ugrađene Google usluge.

To znači da je osvježeni Qashqai prvo vozilo u Nissanovoj ponudi za europsko tržište koje dolazi opremljeno Google uslugama, čime jamči gotovo savršenu povezanost digitalnog života kupaca i njihova vozila.

U novom je Qashqaiju dostupna usluga Google Maps: nakon što se prijave sa svojim korisničkim podacima za Google, kupci mogu pristupiti omiljenim odredištima i znamenitostima. Na taj je način smanjena potreba za upotrebom pametnog telefona u vožnji i ovisnost o mobilnoj mreži. Funkcija bežičnog ažuriranja stavlja vam na raspolaganje najnovije kartografske informacije, a usluga Google Assistant omogućuje vam da, služeći se glasovnim naredbama, zatražite pomoć tijekom vožnje.

Na primjer, vozači samo trebaju izgovoriti 'Hej Google' kako bi upravljali sustavom prozračivanja, grijanim sjedalima, funkcijama vjetrobranskog stakla ili zatražili upute do sljedećeg odredišta. Osim toga, vozači mogu telefonirati i slušati glasovne upute bez skretanja pogleda s ceste.

Jednako tako mogu pristupiti ekosustavu aplikacija, dostupnih u internetskoj trgovini Google Play. U udobnosti svog vozila mogu uživati i u omiljenoj glazbi, podcastima, zvučnim knjigama i još mnogočemu.

Da biste se osjećali bezbrižno, poboljšane usluge Nissan Connected Services nadziru Qashqai umjesto vas. Primjerice, upozoravaju vas ako zaboravite zaključati vozilo ili ako u roku od jedne minute od gašenja motora ne zatvorite prozore. Kupci mogu zatvoriti prozore i zaključati vozilo u namjenskoj aplikaciji za pametni telefon, a ona će ih upozoriti u slučaju zloupotrebe ili vuče vozila. U slučaju sumnje na krađu, vozilo je moguće imobilizirati u suradnji s Nissanovim pružateljem usluge treće strane, o čemu se po potrebi obavještavaju i lokalna ili inozemna tijela za provedbu zakona.

Mi smo u sklopu doplatnog Paketa Comfort imali i praktični 10,8“ Head-up zaslon.

Poboljšani napredni sustavi za pomoć u vožnji

Ponuda sustava za pomoć u vožnji doživjela je znatna poboljšanja u pogledu pozornog praćenja prometa i intervencije, a sve kako bi se omogućilo savršeno bezbrižno iskustvo za upravljačem.

Prije svega, izmijenjene su postavke funkcija automatskog kočenja u nuždi kako bi se poboljšalo prepoznavanje opasnosti i osigurala brža reakcija u slučaju potencijalnog sudara. To se konkretno odnosi na sustav kočenje u nuždi u slučaju opasnosti od frontalnog sudara s drugim vozilima, pješacima i biciklistima te sustav inteligentnog kočenja u nuždi.

U slučaju naglog kočenja aktivira se signal za zaustavljanje u nuždi, a stražnja kočna svjetla počinju bljeskati kako bi se upozorilo vozače koji se vašem vozilu približavaju sa stražnje strane. Sustav djeluje kada pri brzinama većim od 60 km/h dođe do naglog kočenja.

Sustav za zadržavanje vozila u prometnom traku u nuždi sada se automatski aktivira prilikom paljenja vozila te utječe na aktivaciju upozorenja na izlazak iz prometnog traka i sustava za sprječavanje izlaska iz prometnog traka, također pri brzinama većim od 60 km/h. Ako sustav primijeti da ste se previše približili središnjoj oznaci traka ili rubu ceste, na to će vas upozoriti taktilno – vibracijom upravljača.

Još napredniji inteligentni tempomat oslanja se na podatke navigacijskog sustava i kamere koja očitava znakove ograničenja brzine te tako pomaže vozaču da prilagodi sustav vozila važećem ograničenju. U slučaju prebrze vožnje aktivira se bljeskajuća ikona upozorenja. Ako vozač ne reagira na upozorenje i ne prilagodi brzinu, aktivirat će se i zvučno upozorenje.

Na raspolaganju je i novi način rada koji vozačima omogućuje da brzo i jednostavno prilagode stupanj intervencije različitih sustava za pomoć u vožnji. Prilagodbu je moguće izvršiti u dva koraka: pritiskom gumba za otvaranje izbornika na lijevom kraku upravljača i zatim pritiskom gumba 'OK'.

Nissan Qashqai N-Design e-Power 190
  • Nissan Qashqai N-Design e-Power 190
  • Nissan Qashqai N-Design e-Power 190
  • Nissan Qashqai N-Design e-Power 190
  • Nissan Qashqai N-Design e-Power 190
  • Nissan Qashqai N-Design e-Power 190
    +51
Nissan Qashqai N-Design e-Power 190 Izvor: tportal.hr / Autor: K.V.

e-Power pogonski sklop

Naš testni Qashqai pokreće jedinstveni elektrificirani pogonski sklop e-Power. Budući da benzinski motor služi za proizvodnju električne energije koja pokreće kotače, ta je tehnologija znatno jednostavnije rješenje od brojnih tradicionalnih hibrida koji se danas prodaju. Inače, tehnologija e-Power je predstavljena 2022. godine na Qashqaiju i X-Trailu, a u Europi je od tada prodano više od 100.000 vozila opremljenih tom tehnologijom.

Nissanov jedinstveni i inovativni e-Power pogon Izvor: Promo fotografije / Autor: Nissan

e-Power je poseban po tome što spaja odzivnost, uglađenost i učinkovitost te ne pristaje na kompromise kada je riječ o užitku u vožnji. Zahvaljujući tehnologiji e-Power, korisnici sada imaju puno više od onoga što pružaju tradicionalni hibridi (HEV).

Tajna jedinstvenog i inovativnog pogonskog sklopa tehnologije e-Power leži u odsustvu mjenjača, pri čemu kotače pokreće isključivo električni motor. Izostanak mjenjača ipak znači da naš testni model ima bezstupanjski CVT mjenjač, a ručicom na središnjoj konzoli vozač odabire između položaja P (parking), R (vožnja unatrag), N (neutral) te D (vožnja naprijed) ili B (vožnja naprijed s snažnijim regeneracijskim kočionim učinkom).

Kao i 100 posto električna vozila, sustav e-Power može iskoristiti inerciju prilikom kočenja ili vožnje u praznom hodu kako bi napunio bateriju. Vozači mogu odabrati i način rada B na biraču stupnja prijenosa kako bi povećali intenzitet prikupljanja energije.

Tu je još i Nissanova tehnologija e-Pedal Step koja omogućuje vožnju samo uz pomoć papučice gasa – da biste snažnije zakočili, dovoljno je otpustiti pritisak s papučice gasa. Potrebno je samo nekoliko minuta da se posve naviknete na vožnju s papučicom e-Pedal Step, a posebno će vam dobro doći u gradu (papučicu kočnice i dalje valja upotrebljavati u nepredviđenim situacijama). Papučica e-Pedal Step koči vozilo dok potpuno ne uspori (kao u slučaju tradicionalnog automatskog mjenjača), dok je za zaustavljanje vozila i dalje potrebno pritisnuti papučicu kočnice.

Činjenica da 100 posto električni motor pokreće kotače znači da je odziv motora trenutačan i linearan, a okretni moment visok. e-Power nudi autentičan užitak električne vožnje, bez potrebe za punjenjem, i odlično je rješenje za vozače koji žele promjenu, ali još uvijek nisu spremni kupiti 100 posto električan automobil.

Napredni 1,5-litreni (1497 cm³) trocilindrični motor s turbopunjačem i tehnologijom varijabilnog kompresijskog omjera snage je 158 KS (116 kW) i najvećeg okretnog momenta od 250 Nm pri 2400-4400 okr./min. On služi isključivo za proizvodnju električne energije koja se uz pomoć invertera prenosi električnom motoru snage 140 kW (190 KS) i/ili bateriji kapaciteta 1,8 kWh (ovisno o uvjetima vožnje). Motor radi tiho kako bi osigurao potrebnu energiju za bateriju i motor. Osim toga, programiran je tako da isporuku električne energije prilagodi brzini vozila, a sve kako bi pozadinski zvuk njegova rada bio u skladu s ostvarenim ubrzanjem. Najveći okretni moment ovog elektromotora je 330 Nm.

Ubrzanje od 0-100 km/h našeg testnog e-Power modela je 7,9 s, a krajnja brzina ograničena na 170 km/h.

Potrošnja goriva u mješovitom ciklusu vožnje (WLTP) za Qashqai e-Power se kreće između 5,1 – 5,3 l/100 km. Što se emisija tiče Nissan navodi kako u mješovitom ciklusu za Qashqai e-Power 117 – 120 g/km. Recimo i kako naš testni e-Power model ima spremnik benzinskog goriva zapremine 55 litara.

Treba reći i da je prednji ovjes izveden kao McPherson, a stražnji kao multilink.

Za kraj, osvježeni Qashqai na hrvatsko tržište stiže u pet razina opreme: Acenta, N-Connecta, Tekna, Tekna+ i N-Design. Tako model Acenta 1.3 DIG-T 140 s ručnim mjenjačem kreće od 31.018 eura, Acenta 1.3 DIG-T 158 s CVT mjenjačem kreće od 33.060 eura, N-Connecta 1.3 DIG-T 158 4WD s CVT mjenjačem kreće od 37.026 eura, N-Design 1.3 DIG-T 158 s CVT mjenjačem kreće od 38.638 eura. Slijedi model N-Connecta 1.5 e-Power od 39.503 eura. Treba reći i da su navedene cijene preporučene maloprodajne cijene s PDV-om i PPMV-om.