Njemački proizvođač sportskih automobila i SUV-ova minulog tjedna pokazao je osmu generaciju kultnog ‘elfera’ na autosalonu u Los Angelesu
Novi 911 poprilično je napredovao, premda vizualno nalikuje sedmoj generaciji. Najveće preinake rezervirane su za mehaniku, no na popisu se još uvijek nije našla hibridna tehnologija u kojoj bi bokser motor na stražnjoj osovini bio dopunjen elektromotorom.
Njemački inženjeri odradili su pripremu, te je 911 serije 992 spreman za ugradnju elektromotora unutar sustava prijenosa. Problem je u tome što u Porscheu nisu zadovoljni postojećom akumulatorskom tehnologijom.
Moderne baterije, s obzirom na masu, ne nude dovoljno kapaciteta, a Nijemci nisu spremni ponuditi ni plug-in hibridno rješenje jer bi ono dodatno otežalo Porscheov najsportskiji model.
U Stuttgartu su stoga odlučili odgoditi tehnološki iskorak za 2022., a napreduje li akumulatorska tehnologija u četiri godine dovoljno, u Porscheu ne odbacuju ni mogućnost proizvodnje potpuno električne 911-ice. već u ovoj generaciji.
‘Da ste me prije dvije godine pitali za električni 911 rekao bih vam da za tako nešto nema šanse. No, u međuvremenu smo imali nekoliko testnih vožnji s Taycanom i to je bilo poprilično zabavno iskustvo. Zašto onda ne i 911’ rekao je Driveu August Achleitner prvi čovjek razvojnog programa 911.
Što budućnost nosi elferu pokazat će već tržišni rezultati Porscheovog prvog električnog automobila za mase - Taycana.