Novi električni pogon optimiziran je prije svega u pogledu potrošnje energije: ovisno o veličini baterije predviđaju se WLTP dometi do 700 km i kapaciteti punjenja do 200 kW
Ostalo je još vrlo malo do svjetske premijere novog Volkswagenovog potpuno električnog modela ID. 7. Naime, vodeći model ID. obitelji će svjetskoj javnosti biti predstavljen u ponedjeljak, 17. travnja. Nešto manje od dva tjedna prije ovog datuma, Volkswagen sada daje dodatne pojedinosti o pogonu, voznom mehanizmu i pogodnostima limuzine dizajnirane za vožnju na duge udaljenosti.
Novi ID.7 će, prema njemačkom proizvođaču, poboljšati višu srednju klasu u Europi, Kini i Sjevernoj Americi. Volkswagen planira povećati udio svojih električnih modela na 80 posto u Europi do 2030., a novi ID.7 je važna prekretnica na tom putu, jer je planirano da bude lansiran u Europi prije kraja ove godine.
Kamuflirani ID.7 još uvijek prolazi posljednje testne vožnje u Alicanteu u Španjolskoj. Novi potpuno električni model za vožnju na duge relacije može u potpunosti pokazati svoje prednosti na zavojitim i planinskim cestama u regiji. Kai Grünitz, član upravnog odbora odgovoran za razvoj, objašnjava: 'S ID.7 još smo više iskoristili potencijal MEB-a. Također smo upotrijebili novi, snažniji i učinkovitiji električni pogonski motor. Osim toga, poboljšali smo kvalitetu kontrole voznog mehanizma i tako mogli dodatno povećati udobnost vožnje. Kombinacija vrhunskog pogonskog sustava, udobnog voznog mehanizma i velikog dometa čine ID.7 savršenom limuzinom za duga putovanja.'
Više performanse i učinkovitost zahvaljujući novorazvijenom električnom pogonskom motoru
ID.7 je prvi model temeljen na platformi modularnog električnog pogona (MEB) koji ima Volkswagenov novorazvijen i visoko učinkovit pogon. To je najsnažniji električni pogonski motor s najvećim okretnim momentom u nekom Volkswagen ID. modelu do sada. Pogonsku jedinicu s internom oznakom APP550 razvili su u Volkswagen Group Components-u u Kasselu i tamo se i proizvodi.
Novi električni pogon optimiziran je prije svega u pogledu potrošnje energije: ovisno o veličini baterije predviđaju se WLTP dometi do 700 km i kapaciteti punjenja do 200 kW. Novi ID.7 tako naglašava svoju prikladnost za velike udaljenosti, posebno za česte vozače i flotne kupce.
Novi vozni postroj – visoka razina udobnosti i precizno upravljanje
Opcijska adaptivna kontrola podvozja (DCC) i meandžer dinamikom vožnje limuzine za duga putovanja su iz temelja poboljšani. Zahvaljujući opcijama odabira načina vožnje, nude veliki raspon između udobnosti i sportskog stila. Volkswagen naglašava kako zajedno s novoprimijenjenim progresivnim upravljanjem, sustavi osiguravaju precizno ponašanje u vožnji i maksimalnu stabilnost. Ove su tehnologije također isprobane u sklopu testnih vožnji u Španjolskoj.
Izuzetno prostran, novi operativni koncept i smanjena arhitektura kokpita
Prostrana i visokokvalitetna unutrašnjost nudi mnogo mjesta i na prednjim i na stražnjim sjedalima. Kokpit je potpuno redizajniran, a veličina klasičnih instrumenata znatno je smanjena. Sve potrebne standardne informacije i upozorenja prikazani su iza upravljača u ID. kokpitu.
Vozač prima druge važne informacije putem standardnog head-up zaslona s proširenom stvarnošću. Srce zaslona i koncepta upravljanja je zaslon Infotainment sustava koji je standardno opremljen u ID.7: s dijagonalom od 38 cm (15 inča), njegov koncept upravljanja je iz temelja redizajniran.
Na primjer, na temelju povratnih informacija kupaca, rad klima uređaja trajno je integriran na najvišoj radnoj razini. Tu su i gumbi za izravni pristup koji se mogu slobodno konfigurirati.
ergoActive sjedala: prilagodljivo sjedalo Climatronic i novi sustav masaže
Volkswagen je razvio novu generaciju sjedala za vozača i suvozača za ID.7. Ovisno o verziji, ova nova sjedala nude do 14 mogućnosti električnog podešavanja. Osim prilagodljivog sjedala Climatronic, imaju i potpuno novo dizajniranu funkciju masaže.
Uz individualne postavke, vozač i suvozač mogu alternativno aktivirati automatski način rada za klimu sjedala; ovdje senzori temperature i vlage u sjedalima detektiraju potrebu za hlađenjem i/ili grijanjem i u skladu s tim kontroliraju klimu. Novorazvijena funkcija masaže opcijskih sjedala ergoActive Premium za vozača i suvozača nudi posebno visoku razinu udobnosti. U segmentu ID.7 nova sjedala definiraju standard koji je prije bio poznat samo u luksuznoj klasi.
ID.7 podiže ID. obitelj na novu razinu
Svojim visokokvalitetnim konceptom proizvoda, ID.7 naglašava svoju poziciju vodećeg električnog modela ID. obitelj. Osim velikog dometa i agilne vožnje, nudi i visoku razinu udobnosti putovanja zahvaljujući novom konceptu upravljanja i prostranoj unutrašnjosti.
S inovativnim tehnologijama i visokokvalitetnim izgledom, novi ID.7 jasno se pozicionira kao električna limuzina za duga putovanja u višoj srednjoj klasi.